Bu Blogda Ara

31 Ekim 2010 Pazar

AVRUPA'YA GÖÇ EDENLER ANADOLU TÜRKLERİYMİŞ!

''Almanya ve diğer bazı Avrupa ülkelerine m.ö 7000 yılında gelen çiftçilerin anadoludan geldiğinin bilimsel olarak ispatlandığı bildirildi.Alman Kölner Express gazetesi ''hepimiz biraz türküz''başlığıyla verdiği haberde ,Mainz Üniversitesinden antropolog Prof.Dr. Joachim Burger'in taş devri döneminden kalan iskeletler üzerinde yağtığı araştırma sonucuna göre,o dönemin insanlarının batı anadolu'dan avrupa'ya göç ettiğinin bilimsel olarak tespit edildiği ni yazdı.''


yukarıdaki metni bugün ki SÖZCÜ GAZETESİ'NDEN BİREBİR YAZDIM !sizlerle paylaşmak istedim henüz diğer gazetelerde bu haber yok çünkü . ve düşündüm benim okuduğum ön türk tarihi ve diğer türk tarihini anlatan kitaplarda BU ZATEN YAZILIYDI BİZİM BAZI BİLİM ADAMLARIMIZ TARAFINDAN YAZILMIŞTI AMA aşağılık kompleksine kapılan bazı sözde aydın yazarlar ve proflar bilim adamları bu bilimsel geçeklerle dalga geçerlerdi yok dünyanın hepsi türk yok bütün gelişmiş uygarlıklar türkmüş diye. ama son yıllarda yapılan bilimsel araştırmalarda  yabancı bilimadamlarının da bunu açıkca kabul etmesi ve bunların bilimsel olarak sadece sözde değil kanıtlı olarak ispatlanması  beni bugün bir kez daha mutlu etti :))

sevgili atamızda bu araştırmalara çok önem vermişti okudugu o zamanın okudugu bilim adamlarının yazdıgı kitapları tarihe merakı oldugu için okumuş ve anlamıştı ve bu gerçeğin üzerine yoğunlaşmıştı ama hastalanması aramızdan erken ayrılması bu yapılan araştırmaların durmasına ,ne yazık ki sonlanmasıyla  sonuçlandı.ama bugün hala bu tezin üzerine (bana göre artık tez değil bu)giden bilim adamlarımız var onların araştırmalarını okuyorum ve görüyorum
BÜYÜK ÖNDERİMİZ BOŞUNA DEMEMİŞ:

''NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder