Bu Blogda Ara

4 Ağustos 2010 Çarşamba

yök'leme

her sene değişen eğitim sistemimize ithafen bu taşlamayı paylaştım sizlerle!

Y Ö K’ L E M E


Sabahtan uğradım üniversiteye

Dedim özerk misin, dedi ki yök yök

Rektörler tevede seyrane çıkmış

Dedim bayram mıdır, dedi ki yök yök



Dedim öğrenci ne, dedi ki hiçtir

Dedim asistan ne, dedi ki açtır

Dedim düşüncen ne, dedi ki suçtur

Dedim söyler misin,söyledi yök yök



Dedim Bölüm başı, dedi ki vah vah

Dedim dekan kimdir, eyledi kah kah

Dedim peki Rektör, dedi Allah

Dedim kim yarattı, dedi ki yök yök



Dedim üniversite ne, dedi çiftliktir

Dedim düzelmez mi, dedi saflıktır

Dedim ödüllenen, dedi kofluktur

Dedim bilimsellik, dedi ki yök yök



Dedim Kerkük nendir, dedi il’imdir

Dedim çevirdiğin, dedi filimdir

Dedim katledilen, dedi bilimdir

Dedim fail var mı, dedi ki yök yök
 
 
 
prof dr.ercan eyüboğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder